Virgin Oil Co. 18.4.08

Concert discussion

Moderators: Eero, Sini, Oona, Kaisa

Postby Tepa » 12.04.2008 19:19:52

Jos joku tätä nyt lukee ennen perjantaita, niin musta olis kiva ihan miittailla, sillä näillä näkymin oon tulossa ihan yksin. Kyllähän mä Helsingissä pärjään, mutta en viittis siellä yksin perjantai-iltana hillua. Mulle vois sitten vaikka pistää mailia tohon mun meseosoitteeseen.
Tepa
Stable

Postby Tii » 13.04.2008 09:54:01

Eikös se melkein jo pitäisi meidänkin tietää, että jos pojat aikovat festareilla soittaa? Tai voihan sitä jännityksessä toisia pitää. En kyllä ole mistään huomannut, että Crashilla keikkoja olisi.

Tepa wrote:Jos joku tätä nyt lukee ennen perjantaita, niin musta olis kiva ihan miittailla, sillä näillä näkymin oon tulossa ihan yksin. Kyllähän mä Helsingissä pärjään, mutta en viittis siellä yksin perjantai-iltana hillua. Mulle vois sitten vaikka pistää mailia tohon mun meseosoitteeseen.

Munstakin olis kiva miittailla! Tosin en vielä oikein tiedä, että mihin aikaan on tarkoitus saapua Helsinkiin ja mitä on tarkoitus tehdä siinä ennen keikkaa. Mutta mailailen sulle tästä kohta.
"Basic rule of advertising and eternal damnation: Once you sell your soul to the devil, he holds the copyright."
Tii
Gigolo

Postby Tii » 20.04.2008 10:55:56

Jotain Virgin Oilin keikasta:

Ensinnäkin oli ihan äärettömän hauskaa olla pitkästä aikaa keikalla. Ja oli kiva nähdä teistä osaa pitkästä aikaa. Yritin bongailla enemmänkin tuttuja, kuin Liisan, Maijan ja Terhin kaverini lisäksi, mutta eipä näkynyt.

Olin ensimmäistä kertaa keikalla ilman kameraa, kun kaverin piti tuoda kamera ja minun muistikortti, niin en sitten ottanut omaa kameraa mukaan ja kaverin kamera ei halunnut tehdä yhteistyötä. Mutta hyvältä näytti.

Settilista oli jotain tähän suuntaan
Pony Ride
Big Ass Love
Grace
Empty
Star
Trouble
Sugared
New York
Gigolo
Still Alive
Life On Mars
Lauren Caught My Eye

Ei varmasti edelleenkään siinä järjestyksessä ja korjatkaahan, jos unohdin jonkin biisin.

Teemu kertoi, että keikkojen vähyys johtuu siitä, että Pony Ridea julkaistaan ulkomailla ja sitten he ovat olleet studiossa tekemässä seuraavaa levyä, mikä ilmestyy jonain kauniina päivänä vuonna 2017. Valomies veti tällä kertaa soolon ja lavan verhot sulkeutuivat melkein kokonaan kesken Starin.

Muuta valitettavaa ei ole kun se, että keikka alkoi ihan tosi myöhään. Ärsyttävää odottaa pääesiintyjää koko ilta. Kaksi muuta esiintyjää vielä ehkä jaksaakin, mutta kolme oli jo liikaa. Ja olisin halunnut kuulla Stayn.
"Basic rule of advertising and eternal damnation: Once you sell your soul to the devil, he holds the copyright."
Tii
Gigolo

Postby Sasku » 20.04.2008 14:08:48

mitä?!? Levu vuonna 2017!?? Ei kai ny oikeesti? Siihenhän on ikuisuus? : O
Sasku
Unstable

Postby Tii » 20.04.2008 16:25:32

Luulenpa, että se oli vitsi. Ilmeisesti aika huono sellainen... Eikös se seuraava levy ole jo puoliksi luvattu vuodelle 2009.
Tii
Gigolo

Postby Zirkku » 20.04.2008 16:33:54

Minä olin myös, eturivissä kaverin kanssa :) En kyllä edes taida tunnistaa teitä muita foorumilaisia, mutta ihan kuin olisin ollut näkevinäni Tiin (muistan Tammerfestista).
Tuntui vaan että pojat esittivät tavallista vähemmän biisejä vai johtuuko se vaan siitä, että keikka oli niin hyvä ja tuntui olevan aivan liian äkkiä ohi. :wink:
Ja huh, hyvä ettei Erkki jäänyt verhojen varjoon. :D
Bongasin pojat Virginin edestä n. puoli neljän aikaan yöllä ja juoksin Teemun perään, kun hän viiletti ohi ja lähti kävelemään jonnekin pois päin. Onneksi ehdin saamaan nimmarit Pony Rideni kanteen. Ihanaa.
Haluisin sytyttää kotini palamaan leivänpaahtimella.
Zirkku
Stable

Postby Tii » 20.04.2008 17:16:27

Ette varmana ollut siellä JJn edessä eturivissä, sillä luulen, että olisin muuten sunt tunnistanut. Olisi ollut kiva edes moikata ohimennen, kun kerrankin oltiin samassa kaupungissa.

Sulla on selvästi ollut parempaa tekemistä, kuin mulla puoli neljältä yöllä. Istun bussissa Helsinki-Vantaalta kohti Turkua, kun samalla humalainen pahalta haiseva mies röhnötti takanani ja edessäni istuva nainen puhui koko matkan lomamatkastaan käytävän toisella puolen istuvalle naiselle. Onnittelut onnistuneesta stalkkauksesta :wink: :P

Selvästi sunnuntai, kun mulla näyttää olevan aikaa käydä täällä höpisemässä tyhmiä kolmesti päivässä.
Tii
Gigolo

Postby Zirkku » 20.04.2008 20:21:30

Öhm, siinä kohdin me kyllä oltiin. Noin niinku suunnilleen. Siis siinä missä koskettiin Teemun kitaraa. Tai no sormia. :oops: Mutta kun mäkään en ollut ihan varma, että olitko se sä Tii kun luulin näkeväni jonkun vähän tutun näköisen henkilön, niin en uskaltanut tulla mitään sanomaan. :?

Höh, sun bussimatkaseura ei kuulosta kyllä olleen sitä maailman parhainta.

Joo ja itse asiassa mä tulin vartin aikaisemmin takas siihen Virginin eteen (oltiin nimittäin oltu loppuilta keikan jälkeen eräässä toisessa kuppilassa) ja oli kyllä todellatodella mukava yllätys että pojat sattui tulemaan just silloin siihen ulos.
Zirkku
Stable

Postby Tii » 20.04.2008 21:55:18

No hitsi, olinkohan sitten sun takana melkein, enkä tajunnut, että olit siinä. Sen siitä saa kun on sama pää kesät ja talvet. Minä olin kai kolmannessa rivissä JJ kohdilta melkein suoraan. Typerää, seuraavalla kerralla sidotaan jokainen helium-ilmapallot ranteeseen, niin eiköhän tunnisteta. Voidaan tietysti jotain vähän hienovaraisempaakin harkita...

No onneksi kukaan ei sentään oksentanut, se on ehkä kaikkein epämukavinta bussissa.

Kiva, että sait nimmarin. Mä en edes harkinnut stalkkaamista tällä kertaa. Syystä että äiti käski kertoa Teemulle terveisiä. Tollasesta saattaa seurata vakavia traumoja, kun hysteerinen fani alkaa selittää jotain äidistään.
Tii
Gigolo

Postby Zirkku » 21.04.2008 16:25:55

Aijaa, siehän oot ollu sitte melki mun takana! Me heiluttiin koko keikka siinä eturivissä ja kaveri vieressä räpsi kameralla kuvia.. No hitsi, mutta seuraavalla kerralla täytyy kyllä päästä moikkaamaan teitä foorumilaisia, harvoin kun niitä tilaisuuksia tulee. Vaikka ne ilmapallot sitten, jos ei muuta. :D

Ja eikö odottelemaan seuraavaa keikkaa, toivottavasti siihen ei mene ihan mahdottoman kauan. Koska nyt mulla on taas kauhia Teräsriippuvuus. :cry: Pakko saada lisää ja pian!
Zirkku
Stable

Postby Tii » 22.04.2008 12:42:55

Ihan liian harvoin nykyään! Ollaan jo kerran kokeiltu sellaista tunnistamistaktiikkaa, kuin maalarinteippiin kirjotettuna Sugared ja teippi paitaan kiinni ja se on ehkä toimivampi ratkaisu kuin ilmapallot. Varsinkin kun niissä ilmapalloissa täytyy olla heliumia, ettei ne vaan raahaudu perässä ja jää tallatuksi.

On tosiaan sellainen olo, että jo ensi viikonloppuna voisi vaikka mennä keikalle.
Tii
Gigolo

Previous

Return to Live